Emailový podpis

Nastavenie automatického podpisu do webovej aplikácie Gmail a klasickej desktopovej verzie Outlooku.

Vo webovej aplikácií Gmail:

1. Kliknúť na nastavenia (ozubené koliesko).

2. Kliknúť na „Zobraziť všetky nastavenia“.

3. Kliknúť na „Všeobecné“ a následne skrolovať dole do časti „Podpis:“ a kliknúť na „Vytvoriť nový“.

4. Pomenovať názov podpisu a kliknúť na „Vytvoriť“.

5. Otvoriť tento odkaz: https://files.spsjm.sk/html/email_podpis.html označit celý text a skopírovat (ctrl+c).

6. Do červenej časti prilepiť skopírovaný podpis (ctrl+v).

7. V červenom poli nastaviť, kedy použiť vytvorený podpis (vybrať názov podpisu zo žltého pola).

8. Preskrolovať úplne dole a klinúť na „Uložiť zmeny“.

9. Hotovo, podpis nastavený.


V klasickej desktopovej aplikácií Outlook:

1. Kliknúť na „Súbor“.

2. Kliknúť na „Možnosti“.

3. Kliknúť na „Pošta“.

4. Kliknúť na „Podpisy…“.

5. Kliknúť na „Nový“.

6. Zadať názov podpisu a kliknúť na „OK“.

7. Otvoriť tento odkaz: https://files.spsjm.sk/html/email_podpis.html označit celý text a skopírovat (ctrl+c).

8. Do oranžovej časti prilepiť skopírovaný podpis (ctrl+v) a kliknúť na „OK“. V modrej časti nastaviť kedy použiť vytvorený podpis (zvoliť vytvorený podpis).

9. Hotovo, podpis nastavený.